PT Klienter

Före / Efter bilder / diet, före och efter, intervaller, kost, pt online, resultat, styrketräning, viktnedgång / Permalink / 0

 

 

Jag slutade ta hand om min kropp av olika anledningar, sedan blev jag gravid och efter graviditeten kände jag att jag hade nått botten, jag var tvungen att göra något åt saken då jag verkligen inte trivdes med den kroppen jag hade. Jag googlade runt efter pts online och fastnade för Robin då jag tyckte att hans kunder fått bäst resultat.

Tog kontakt med honom och resan på 6 månader började. Hade aldrig i mitt liv trott att jag skulle se resultat så snabbt och Robin har verkligen varit en klippa! Med en liten bebis har det inte alltid varit superlätt att hålla kost och träning men Robin har alltid peppat och stöttat mig på vägen. Upplägget har verkligen passat mig och Robin har alltid svarat superfort om jag undrat något.

Kan verkligen rekommendera Robin till alla som behöver hjälp, och jag kommer definitivt anlita honom igen! 

Vecka 1 – Vecka 24
Vikt -15,7 kg
Midja: -14 cm
Höfter -20 cm

 

Efter att ha fått tips från vänner som hade fått otroliga resultat genom Robin så bestämde jag mig tillslut för att se om jag också klarade av detta. Något som jag trodde skulle bli den största utmaningen jag någonsin tagit mig an visade sig istället att bli något utav det roligaste jag har gjort. Att för varje vecka se nya resultat och lära sig mer om sina egna gränser har pushat mig hela vägen. Vissa dagar har absolut varit jobbiga men utan Robins hjälp hade jag aldrig tagit mig i mål. Kan inte tacka han nog!”

Resultat 12 veckor
Vikt: -10,4 kg
Midja: -15 cm

 
 
 
 
 

Love it!

Jag hade stannat upp i motivationen och behövde en knuff eller en nytändning rättare sagt. Jag har haft hjälp tidigare, men aldrig haft någon som Robin! Redan vid vårat första samtal så hörde jag hur Robin brinner för detta. Hans positiva inställning till detta vände redan då min motivation. Jag ville ge allt!! Sen dag 1 så har jag nog hört av mig till Robin var och varannan dag från kl 7 på morgonen till 12 på kvällen och du har alltid svarat och gett mig feedback på på saker och ting, som sagt. Vill ni ha en trogen PT Online coach som finns där för dig 24/7 och är så himla motiverande så ska ni anlita Robin.

Jag har aldrig skådat en sådan träningsvärk som jag fick efter första träningspassen. Riktigt roligt schema som gav mycket pump. "Love it" Kosten var jag till en början väldigt skeptisk för att gå in en fasta då jag älskar mat och blir arg som ett bi så fort mitt blodsocker sjunker. Men efter att en vecka hade gått lite drygt, så började kroppen att vänja sig samma med knoppen. Mängden mat var även perfekt den med, och det visade sig att inget socker behövs. Finns inte så mycket mer att säga om dessa två saker mer än att det fungerade magnifikt för mig. Jag har fått en annan bild på träning, och jag vill inte ge mig nu. Jag vill mer, vi får väl se vart detta slutar!


 
 
 
Jag trodde vi skulle gå hungriga stora delar av dagen     - men vilken balanserad kost vi fått! Trodde aldrig man kunde få en sån jämn blodsockernivå som jag fick med Robins kostschema, sötsuget på eftermiddagarna och kvällarna var borta!
 

De senaste 12 veckorna har gått mycket bättre än vad jag kunnat föreställa mig. Otroligt stöttande och pepprande ord från Robin varje vecka, där han dessutom gett svar på alla våra frågor. Väldigt kunnig inom både kost och träning och har anpassat detta efter våra behov och önskemål. Han har aldrig kommit med pekpinne utan bara hjälpt en och peppat. 

Kan varmt rekommendera er att kontakta Robin om ni funderar på att få hjälp med träning eller kost! Nu i efterhand kan det ha varit ett av de bästa besluten vi tagit och jag är så nöjd med resultatet. Förutom en bättre form och hälsa, så har han fått en att inse att man kan, och att det inte behöver vara en helvetesperiod att komma i form. Enormt tacksam för Robins hjälp, och jag kan nog säga med säkerhet att vi lär höras igen för framtida projekt! 
Resultat 12 veckor
Vikt: -8,5 kg
Höfter: -11 cm
Midja: -9 cm


 

 

Dessa tre månader har gått så fort och jag har känt att energin har legat på en jämn nivå helatiden.  

Jag blev överraskad över hur fort det gick att bli av med sötsuget, för varje dag blev det bara lättare och lättare. Suget för skräpmat minimerades rejält efter bara några dagar. Öl var det svåraste att avstå från, men med lite vilja gick även det fint! 

Robin har alltid vart där för att svara på frågor, motivera och hjälpa på ett grymt sätt. Oftast har svar på mail kommit på bara några få timmar om inte snabbare!

Resultatet blev -12 kg och -15 cm kring midjan på 12 veckor. Nu är jag på en nivå som jag är grymt nöjd med! Och mina skjortor sitter som de ska igen! Kommer att fortsätta träna ett par gånger i veckan och tillämpa en varierad kost. Både jag och min sambo är även inne på att kontakta Robin igen till våren för att ta nästa steg. Så stort tack Robin! Det har varit tre roliga, givande och lärorika månader! Ser fram emot nästa omgång! 
Resultat 12 veckor
Vikt: -12 kg
Midja: -15 cm

 

  

Ingenting är omöjligt!

Efter bara en vecka såg jag resultat, jag blev peppad varje söndag då jag såg hur mycket jag hade tappat och all pepp jag fick av Robin. Innan perioden ens var slut bokade vi upp en ny 12 veckors PT Online period eftersom jag fick så mycket hjälp av Robin ville jag fortsätta att ha han vid min sida.

Jag rekommenderar Robin till alla som vill ha hjälp med viktnedgång. Ingenting är omöjligt har man funderingar så får man alltid bra och snabba svar. Jag har lärt mig mycket av Robin och kommer kunna ha nytta av det hela livet. Tack Robin för all din hjälp! Den här resan hade aldrig gått vägen om jag inte hade dig. Du är bara bäst!

Resultat
Vikt: från 70 kg - 58 kg
Höfter: 105 cm - 93 cm
Midja: 97 cm - 69 cm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ovärderlig hjälp!

Jag är så tacksam för all din proffsiga hjälp och coachning! Har aldrig varit så här vältränad o i form i hela mitt liv! Även om jag vill fortsätta gå ner mer, bli mer fit, få mer muskler o få bort mer på magen, så är jag i alla fall otroligt nöjd med slutresultatet! 


Och allt jag lärt mig om kost också längs vägen. Är så tacksam o glad för allt! Älskar o träna och vill aldrig mer bli "tjock" o behöva känna att man inte trivs med sig själv, så som det var förut. Även om min största motivation är hälsan och att må bra i min besvärliga nacke, som blir så mkt bättre av träning!

Nu kan jag göra lyft över huvudet med vikter, så det är väldigt stor framgång för mig!  Och mina besvär har minskat med hjälp av träningen! Jag hade definitivt inte kommit till dit jag är idag utan din ovärderliga hjälp!

Resultat 12 veckor
Vikt: -7,3 kg
Midjas: -17,5 cm 
Höfter: -12 cm

 
 
 
 
 
 
 
 

Imponerad!

Redan några veckor in i det nya upplägget insåg jag vilket grymt beslut det var att höra av mig till Robin och nu när våra 12 veckor är slut är jag imponerade av hur han kunde coacha mig till det här resultatet - och såklart över mig själv och vilken förändring jag uppnått! Det bästa med Robin är att han är snabb på att svara vid frågor, lyhörd för feedback, ständigt peppande och att han aldrig kommer med pekpinnar. 

Detta gjorde att jag snabbt insåg att jag inte gör det här för att kunna rapportera fina siffror till honom utan för min egen skull. Våra 12 veckor gick verkligen från att vara ett projekt till en livsstil och jag tar med mig otroligt mycket kunskap om min egen kropp och kosthållning överlag. Redan innan våra 12 veckor var slut hade vi bokat upp oss på en ny 12-veckorsperiod efter sommaren och jag är sjukt peppad på att dra gång! 
 
 
 
 

Värd varenda krona!

Jag och min man hade efter vintern lagt på oss några kilon för mycket. Jag hade även slutat röka vilket hade lett till viktuppgång. Vi letade efter en PT online coach som skulle hjälpa oss med viktnedgång. Efter en massiv sökning på google så hittade vi en uppsjö av personliga tränare, och där vi tyckte att Robins PT klienter hade fått bäst resultat och det såg ut som att vi skulle få mest valuta för pengarna. 

Och valuta fick vi verkligen när Robin hjälpte oss att få de rätta verktygen som vi behövde! Jättebra kostschema och superbra träningsscheman som verkligen gav resultat!

Robin Malmström är värd varenda krona för sina super bra upplägg och Coachning och alltid snabba svar vid frågor. Om jag hade vetat det här tidigare hade jag anlitat honom för längesen. Tusen tack Robin du ändrade verkligen våra liv och vi kommer fortsätta att anlita Robin för att få mera träningsinspiration. Tack Robin! Med vänliga hälsningar, två otroligt nöjda kunder Helena & Edin

Resultat 12 veckor
Vikt: -9,5 kg
Midjemått: -10cm
Höfter: -9 cm

 
 
 

Fungerat utmärkt!

Jag kände att jag behövde få till en förändring för att få något att hända med vikten. Efter en del research på nätet fastnade jag för Robin tack vare hans sätt att lägga upp programmen, hans bakgrund och goda referenser från andra som lyckats bra med hans hjälp.

Efter ett uppstartsmöte fick jag ett bra och genomtänkt tränings- och kostschema med många bra recept. Träningen har fungerat mycket bra och recepten har varit en förutsättning för att klara av att lägga om kosten. Jag har veckorapporterat till Robin och fått återkoppling på mina resultat och svar på eventuella frågor på ett mycket bra sätt. Rapporteringen har även fungerat som en morot i min strävan att lyckas så bra som möjligt. Jag kan verkligen rekommendera Robin som PT Online om ni känner att ni vill uppnå resultat, för mig har det fungerat utmärkt!"

Resultat 16 veckor
Vikt: -14 kg
Midjemått: -20cm

 

JUST NU - FÅ EN GRATIS ANALYS AV PT ONLINE ROBIN MALMSTRÖM - KLICKA HÄR

 

 

 

En av de bästa investeringarna jag gjort!

 Innan jag fick fatt i Robin tränade jag 
ganska mycket och åt vad jag trodde och tyckte var bra för mig. Det blev ganska tråkigt i längden då jag kände att jag inte utvecklades resultatmässigt. Jag hörde därmed av mig till Robin som var otroligt positiv och peppande redan från första början och vips var allt igång! 


Jag fick bra träningspass som passade mig perfekt! Robin har även varit flexibel med att byta mina övningar när mitt knä krånglade. Kostupplägget var kämpigt i början, absolut, men så bra jag mått! Jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv och vad min kropp behöver för att må bra! Efter 3 månader hade gått var jag fast besluten om att köra ytterligare 3 månader och Robin har varit så himla positiv och lyhörd hela tiden! Jag ångrar inte för en sekund att jag kontaktade Robin, det är en av de bästa investeringarna jag gjort!


 

Guld värd!

Jag tog kontakt med Robin via mail och bad honom om hjälp, jag hade helt tappat greppet och behövde hjälp att hitta tillbaka till träning och kost. Robin svarade väldigt snabbt och det första jag slogs av var hans positiva inställning och fick direkt känslan av honom att det här fixar vi. Jag fick svara på lite frågor om vad jag hade för mål med min träning, hur ofta jag kunde träna, samt skicka in bilder.

Nu är det nästan 6 månader sedan jag skrev till Robin och jag är idag en helt annan människa. Jag orkar att hitta på saker efter jobb och träning, vilket inte fanns på kartan för 6 månader sen.

Det stöd som Robin har varit under den här resan, för det har verkligen varit en resa, har varit guld värd. Snabba svar via mail, uppmuntrande ord varje söndag som pushar en att göra ännu bättre resultat till veckan efter. Om du är ute efter en PT Online som kan sin sak vad det gäller kost och träning samt är extremt positiv som människa och stöttande, då kan jag varmt rekommendera Robin!

Resultat 24 veckor
Vikt: -15,7 kg
Midjemått: -22 cm





Jättenöjd!

Jag är jättenöjd med mitt resultat och mina framsteg, men det har verkligen varit 6 tuffa månader och jag har fått kämpa hårt. Jag kom av en slump in på Robins instagram och efter att ha sett vilka resultat hans tidigare klienter hade uppnått kände jag mig väldigt sugen på att prova jag också. Mitt schema har varit tufft men roligt med väldigt många bra och varierande övningar. Jag har alltid fått snabba svar på mina frågor och även fått en hel del bra recept och liknande för att görade här månaderna så bra som möjligt. Jag är jättenöjd helt enkelt!

Jaaaa!!

När jag öppnade mitt paket som jag fick på julafton som jag fått av min syster och hennes sambo så skrek jag rakt ut "Jaaaa!!" Min släkt kollade på mig och frågade vad händer? "Jag har fått en PT i julklapp" jag hoppade om kring och blev taggad till tusen. Jag gick in och kollade på Robins instagram och hans hemsida och läste och blev ännu mer taggad. Jag sa till mig själv flera gånger att detta klarar jag, jag ska inte göra mig själv besviken denna gång!

Ska jag vara ärlig så trodde jag att jag skulle leva på sallad i 12 veckor men herreminje vad god mat man har lärt sig att göra. Robin har verkligen svarar på alla frågor som jag ställt, ibland har jag undrar kan man ens fråga dessa frågor?! Men han har svarat på allt och har jag inte riktigt förstått så har han varit tålmodig och besvarat min fråga på annat sätt så jag riktigt förstått. 


Resan har faktiskt gått så bra som den bara kunnat gått. Den första veckan var tuff för mig för insåg hur sockerberoende jag var och de var fruktansvärt jobbigt men de blev bara bättre och bättre för jag fokuserade på att nå mina mål och de gjorde jag verkligen. Upplägget har varit helt fantastiskt och jag har lärt mig så mycket på denna resa! Jag är så tacksam att Robin har varit så stöttande och fått svar jätte snabbt när jag haft problem med nått! Tack så mycket!!

Resultat 16 veckor
Vikt -28,3 kg
Midja - 25 cm
Höfter - 35,5 cm

 
 
 
 

Sjukt roliga veckor!

Jag "fick" Robin i julklapp av min sambo, och är jag insåg var det innebar var det en skräckblandad förtjustning och tankarna snurrade hur tusan jag skulle lyckas med detta? 
 

Men efter första samtalet med Robin så var jag i eld och lågor, jag hörde i hans röst att detta är något han brinner för, och han kommer verkligen kunna ge mig verktygen för att tappa mina sista kilon och komma igång med träningen igen efter att ha stått still.

Att ha Robin som PT har varit grymt, att alltid få svar och riktigt snabba svar, även om man känner att en fråga kanske känns för dum och självklar så här i efterhand så har robin verkligen tagit sig tiden för att svara och förklara! 

Jag trodde verkligen att det skulle vara de tuffaste 12 veckor i mitt liv men faktiskt så har det inte varit så tungt som jag trott, jag ljuger om jag säger att jag inte har tyckt att de har varit jobbigt MEN om jag ser till helheten så har det var sjukt roliga veckor och framför allt lärorikt! Så vill ni ha en grym PT Online rekommenderar jag verkligen denna herre, för han är grym på alla sätt! Tack för alla stöttande Robin! 

Resultat 12 veckor
Vikt: -16,6kg
Midja -19 cm
Stuss – 31 cm

 
 
 

Mer vältränad än jag någonsin varit tidigare!

Efter min tredje graviditet var jag motiverad att gå ner i vikt, 
men efter ett tag saknade jag inspirationen att själv hitta på roliga träningspass. Jag hade inte heller riktigt koll på om jag åt rätt i förhållande till min träning för bästa resultat. 

Jag fick snabbt bra kontakt med Robin och signade upp mig för 6 månader direkt, vilket jag inte har ångrat en sekund. Träningsuppläggen har varit roliga och det har varit skönt att inte själv behöva uppfinna hjulet inför varje träningspass. Mig har det passat bra att ha ett färdigt upplägg som gjort att jag inte behövt tänka, utan bara kunnat köra på.

Eftersom vi har mycket träningsutrustning hemma anpassade Robin alla övningar efter mina förutsättningar. Kosten har varit enkel att följa och det har inte varit någon strikt diet, utan för mig har kosten blivit en del av min livsstil. Vi kan äta varierat, jättegott och nyttigt!


Robin ger mycket snabb återkoppling på frågor och hela hans upplägg har gett mig fantastiska resultat som jag aldrig hade klarat av att nå på egen hand! Idag är jag en stolt 38-årig 3-barnsmamma som är mer vältränad än vad jag någonsin varit tidigare!

Resultat 6 månader
Vikt  -9 kg
Midja -8 cm
Höfter -14,5 cm
 
 
 
 
 
 
 

Hållbar lösning!

Träningsupplägget passade mig perfekt med korta och intensiva pass. På några veckor kom jag i så bra form som jag tidigare varit men under kommande 2 månader märkte jag hur fettet smälte bort. Det kändes fantastiskt kul. 

Robin fanns ständigt tillgänglig på mail och svarar alltid inom en dag vilket jag tycker är otroligt bra med tanke på vad man betalar! Aldrig några konstigheter, bara att fråga på. Efter tre månader var jag lite trött på träningspassen och då svarade Robin med nya ännu mer krävande men korta pass.

Rent formmässigt har jag aldrig varit på denna nivå men det finns en till dimension. Jag har aldrig känt mig i såhär bra form och konditionen känns super med rätt enkla träningsmetoder. Kosten känns god och genuint sund för mig och jag känner att allt detta är hållbart. Tack Robin!

 

 

 

Otroligt glad!

Jag har alltid varit en person som pendlat väldig upp & ner i vikt - en stor orsak till detta har varit min otroligt dåliga kosthållning. Åt sällan - men åt massor! 


Jag satt & kollade på nätet & jämförde olika PT:s samt maila om priser och upplägg - ganska snabbt föll valet på Robin - han tog min bakgrund på största allvar och lovade att ge mig verktygen för att lyckas. Jag har sällan varit med en sån peppande och motiverande coach!

Mina 12 veckor är ett STORT bevis på att Robins strategi fungerar - trots mina svårigheter med att inte kunna träna fullt ut. Vill ni ha en coach som är mån om sina kunder och vill att dessa ska uppnå bästa resultat samtidigt som du får en positiv och peppande coach så är alternativet utan tvekan Robin!

Tack Robin för all hjälp - både vad det gäller kostupplägg men framförallt den mentala biten. Du har funnits där när jag som bäst och mest har behövt dej & du har en makalös förmåga att vända en negativ känsla till något positivt! Jag är otroligt glad att jag valde just dig som PT då du med facit i hand verkligen gav mig alla verktyg för att lyckas!

Resultat 12 veckor
Vikt  -8,2 kg
Midja -12 cm
Höfter -8 cm

 
 
 
 

Bästa formen jag någonsin haft!

Jag har alltid haft stora problem med vikten med att gå upp och ned utan att kunna stanna på en stabil vikt. Efter att ha beslutat mig för en hälsosammare livsstil och kommit en bit på vägen kände jag att jag ville ha ett proffs till hjälp för den sista biten så jag kontaktade Robin och vilken fantastisk klippa han har varit! Med finjustering av kost och effektivare träningspass med ett mål att klara Toughest gick min träning otroligt mycket bättre och jag är idag i den bästa formen jag någonsin haft!
 
Jag har inte varit i denna storlek sedan studenten 2012 och då varken åt jag som jag skulle eller tränade helt hälsosamt med en vriden syn på kalorier! Vill ni ha en grym PT, Online Coach och klippa så anlita Robin, ni har allt ni behöver men han kan hjälpa er att komma längre!

Resultat 12 veckor
Vikt  -6,7 kg
Midja -6 cm
Höfter -9 cm
 
 
 
 
 
 
 

Tvekade inte en sekund!

Robin gav mig alla förutsättningar till att nå mina mål men samtidigt ha kontroll över vad jag åt och tränade under perioder.  Jag har alltid varit lite av en vinnarskalle, bestämmer jag mig för något ger jag allt och oftast lite till. 3 månaders PT-upplägg är perfekt för mig som gillar att ha kontroll.

Jag fick kontakt med Robin är tack vare en vän som hittat honom på instagram och jag tvekade inte en sekund att höra av mig, jag ville tillbaka till min starka kropp och själ samt en BRA hälsotänk. Robin kändes då som det perfekta alternativet, man blev väl bemött och det kändes verkligen som att han hade stor kunskap kring kost och träning. Pålitlig med andra ord! Varje vecka kände jag mer och mer motivation till allt, både träning, kost och vardagsliv, jag har fått tillbaka energin och glädjen i kroppen och det har jag Robin att tacka för! Vilken resa jag har gjort och vilken resa jag har framför mig! 2017 kommer handla om välmående och styrka för just idag är stark!

Vecka 1 - vecka 12
Vikt 86,5 kg - 75,6 kg
Midja 82 cm - 69 cm
Höfter 100 cm - 84 cm

 
 
 
 
 

Detta har gett mig mersmak!

Efter fler år av väldigt mycket träning utan resultat och ett år av sjukskrivning och viktuppgång blev jag trött på att lägga så mycket tid på träning som ändå inte gav mig något, jag behövde en förändring. I hela mitt mig har kosten varit ett problem av olika anledningar, man kan kalla mig en periodare i kostväg, antingen är jag supernyttig eller så släpper jag på allt i perioder. Jag insåg att jag behövde ändra mina kostvanor för att få resultat av min träning. Jag hittade till Robin via en vän och kände direkt att detta är något jag ska gå all in i! 

Jag började med 12 veckors tränings- och kostschema och kickstartade verkligen med fantastiska resultat, vilket sporrade mig ännu mer. Träningen var kul och äntligen insåg jag vikten med att äta rätt för att få resultat. Jag kände dock inte att jag var klar efter dessa 12 veckor utan ville köra på mer, jag bokade in 12 till. Efter 24 veckor med Robin blev min kropp starkare och slankare än någonsin. 

Vad jag kan minnas så har vägen varit väldigt smidig, visst har jag haft några få perioder där det känts jobbigt men med hjälp av Robin har det gått långt över förväntan! 

Robin ser verkligen till dina behov och önskemål och är väldigt lätt att ha en dialog med. Han ser en helhet och lyssnar helt klart på dina frågor och funderingar. Den lilla ångesten inför varje söndag när resultaten ska in är så otroligt peppande när man ser svart på vitt hur bra det har gått och peppen man får från Robin är det som driver en framåt i processen. 

Jag är otroligt tacksam över både dig Robin och över mig själv att jag faktiskt investerade i detta. Det har varit en resa jag alltid kommer ha med mig och den är fortfarande inte slut, detta har gett mig mersmak! :) 

Vecka 1 - vecka 24
Vikt 75 kg - 67 kg
Midja 82 cm - 69 cm
Höfter 104 cm - 94 cm

 
 
 
 
 
 
 

Stöttande och vägledande!

Efter rekommendationer från en bekant bestämde oss jag och min sambo i våras för att ta Robins PT-hjälp. Jag kände att jag som säkert många andra regelbundna gymbesökare - man har sina rutiner och samma gamla övningar år ut och år in. Spenderas tiden på gymmet kan det med all säkerhet göras mer effektivt var min tanke. Så jag kontaktade Robin Malmström - PT Online. Med ett trevligt och öppenhjärtigt bemötande förklarade Robin mer om sitt upplägg. Vi diskuterade målsättning och möjlig träningsmängd, någon dag senare hade Robin skräddarsytt ett tränings- och kostupplägg.

Jag valde att köra ett 3-månaders upplägg, där vi innan start grundligt gick igenom hela upplägget. Därefter rullade vi igång. Robin har under hela tiden varit väldigt stöttande och vägledande, hade jag frågor så var de blixtsnabbt besvarade!
 
Vill skänka ett stort tack till Robin för ett grymt samarbete under mina 3 månader och för er som går i tankarna att göra en förändring av ert nuvarande träningsupplägg - ta kontakt med Robin Malmström, följ hans upplägg och råd så kan jag garantera er resultat under 12 veckor. Redan vid första mailkonversationen med Robin kände jag ett stort förtroende för honom - han var snabb på att svara, konkret och tydlig och superpeppande redan från början! 
 
Resultat 12 veckor:
Vikt: Från 73,9 kg - 66,5 kg
Midja:  75 cm - 66 cm
Höfter: 108 cm - 97 cm    
 


 
 
 

Tack för att du hjälpte mig förändra mitt liv!

Jag hade gått upp i vikt under några tuffa och jobbiga år i skolan vilket gjorde det svårt att hitta motivationen till träning. Vändningen kom när jag kom in på Robins hemsida och det tog mig bara någon minut innan jag kontaktade honom och vi kom överens om att på 12 veckor skulle vi förändra mitt liv och göra mig till en mycket gladare och piggare person.
 
Jag fick direkt en känsla av att Robin brann för detta och ville verkligen göra allt för att jag skulle lyckas med mina mål och jag kände att direkt att jag hade kommit rätt. I början var det såklart tufft, kämpigt, ovant och jag hade många frågor i början men Robin hade verkligen svar på alla tankar och funderingar som dök upp.
 
Jag fick alltid väldigt utförliga och noggranna svar vilket gjorde det väldigt lätt att bara fortsätta när jag förstod syftet med allt. Den här resan har helt klart varit tuff under vissa tider men med rätt inställning och ett "jävlaranamma" så kan man klara väldigt mycket. Jag ska ut och resa om några dagar och min plan var att fortsätta hårt med kosten och träningen under resan men nu är jag redan efter 11 veckor så är jag så pass nöjd med mina resultat så jag känner att jag kan koppla av under resan och "gå i mål" redan nu. Det förklarar en del hur bra Robins kost och träningsschema har varit för mig och att han verkligen vet vad han håller på med. 
 
Jag rekommenderar verkligen Robin till andra som kanske känner som mig innan jag började med min PT online period. Utan Robins hjälp hade jag inte ens varit i närheten av att klara allt och han har verkligen varit hur bra stöd och bollplank som helst för mig. Tack som fan Robin för du hjälpte mig att förändra mitt liv! 
 
Vecka 1 – vecka 12
Vikt: 102 – 88.6 kg
Midja: 108 - 87 cm



Robin är fantastiskt!

Under en djup depression hade jag gått upp i vikt och fått en kropp jag vantrivdes med. Av en slump hittade jag Robins Instagram och jag fastnade  - hans otroliga CV och kunskap tilltalade mig. Då bestämmde jag mig för att kontakta honom för att ta tag i kroppen. Det bästa jag har gjort! Robin la upp ett träningsschema och kostschema - tuff men rolig träning som jag är helt fast i idag. Kosten ändrades till ren mat som gör under med min kropp, en kost som är hållbar och går att variera - god och nyttig mat. Nu har träningen blivit något jag längtar till och behöver för att må bra - har aldrig mått bättre. Jag har fått ett nytt liv. Allt Robin har lärt mig kommer jag ha nytta av hela livet, nu vet jag hur jag ska ta hand om min kropp på bästa sätt.

Robin är fantastisk, han peppar och stöttar och är alltid tillgänglig 24/7. Jag kan inte tacka honom nog för den här resan. Han är världsbäst helt enkelt. 
Vecka 1 – vecka 24
-11.5 kilo 
-17 cm midja 
-25.5 cm höfter

 
 
 


Träningsglädje!

Jag har tränat brottning från 4 års ålder och slutade 16 år senare pga personliga problem vilket var väldigt jobbigt.. Hittade dock träningsglädjen igen för ca 7år sedan.. Jag har haft hyfsad koll på själva utförandet men aldrig haft ngn disciplin när det kommer till mat. Så efter rekommendationer kontaktade jag Robin Malmström för ett 12 veckor kost och träningsupplägg. Nu efter denna period är över har jag fått mer träningsglädje och mer kunskap om hur mat och träning hänger ihop och hur viktig det är vad du stoppar i dig.. Det är tydligen som de säger: "ABS are made in the kitchen"  - Tack Robin!
 
Vecka 1 – vecka 12
Vikt: 79 – 74 kg
Midja: 88 – 81 cm

Redo för nya utmaningar!

Genom rekommendation av en vän anlitade jag Robin som PT Online för att jag ville komma i form efter graviditeten, men också för att kunna genomföra tjejvasan för första gången i mitt liv. 

Jag har konstigt nog alltid föredragit en god smörgås framför en oxfilé. Mitt sockerberoende var värre än jag trodde så första veckan med kostschema var otroligt jobbig! Tack vare stöd hemifrån och Robins kunskap och peppning klarade jag det..

Nu 24 veckor senare är jag starkare än någonsin och redo för nya utmaningar!

Vecka 1 – vecka 24
Vikt: 58.8 - 53kg 
Midja: 69 - 66 cm
Höfter: 88 – 77cm



 

Stark och hälsosam!

Jag blev tipsad av en kompis som hade följt Robin Malmström via instagram under en period. Jag gjorde lite research och tyckte att hans värderingar och upplägg verkade stämma överens med vad jag hade för mål. Att det inte bara handlar om att bli smal och att banta utan även att bli stark och hälsosam. Det var tufft att följa kost- och träningsschemat men vill man uppnå resultat så anser jag att man måste chocka kroppen Men det var nog också det som gjorde att resultaten kom relativt fort. Jag kommer att fortsätta följa både kost- och träningsschemat efter att min tid med Robin är slut!

Vecka 1 – Vecka 12
Vikt: 67 - 60.2 kg
Midja:   -9 cm
Höfter:  -10 cm

 

 

Behövde aldrig gå hungrig!

Jag hade hört mycket gott om Robins olika tekniker på träningsformer & kostupplägg så jag bestämde mig för att ge det ett försök, och jag är så sjukt glad att jag anlitade honom! Det har förändrat mitt liv! jag mår så mycket bättre nu, är oerhört piggare och framförallt mycket säkrare på mig själv! Kostupplägget var väldigt bra, jag behövde aldrig gå runt hungrig.

Träningen tog mig 4 timmar i veckan och det kan man lätt klämma in i vardagen. Dom två första veckorna var ganska kämpiga för ställa om sig och komma in i träningen och kosten, men efter det så gled det på superbra! Jag kan inte tänka mig att gå tillbaka till mitt gamla liv, käka skräpmat, dricka massa onyttigheter "träna 2 dagar i veckan" och dricka min proteindrink efter träning som består av hälften socker. Tack som fan Robin för att du har hjälpt mig, det har ändrat mitt liv!

Vecka 1 – Vecka 12
Vikt:  -14 kg
Midja: -17 cm


 
 
 
 

Passade mig perfekt!

Jag hade inga som helst funderingar på att skaffa mig en PT innan jag hittade Robin på Instagram. Jag tränade några gånger i veckan och åt mina smoothies och proteinpuddingar på dagarna och trodde att det skulle ge resultat men månaderna gick och ingenting hände. 

Efter att ha följt Robin och kollat in hans klienters resultat under några månader bestämde jag mig för att ge det en chans. Tre månader av mitt liv är ingenting, kan de andra så kan jag sa jag till mig själv. Robin la upp ett träningsschema och kostschema till mig, hårt och strikt var det men att kunna variera sin mat såpass mycket passade mig perfekt.

Träningen var utmanande och rolig! Jag hade några övningar som inte funkade för mig i början och då ändrade Robin det med en gång och jag fick ett nytt schema med andra övningar. De första veckorna var tuffa, kroppen behöver tid för att ställa om sig men ganska snabbt kom man in i det och både kropp och sinne ställde tillslut in sig på ett "jävlar-anamma!" 

Robin har vart ett stort stöd under hela perioden, har man några frågor dröjer det inte länge innan man fått svar på allt och lite till. Det har vart ett nöje att ha honom som PT Online coach och jag kan inte tacka honom nog för hans inspiration, breda kunskap och motivation. 

Vikt: -7 kg
Midja: - 11 cm
Stuss:- 12 cm

 
 

Ryggvärken försvann!

Jag har följt Robin på Instagram och läst hans blogg i några månader. Jag gillar hans filosofi om att äta glutenfritt, skippa onödiga kolhydrater och försöka äta ekologiskt. Att jag valde Robin som PT var när jag såg en före- och efterbild på en av hans klienter. Jag såg ju nästan ut som tjejen gjorde på förebilden och ville gärna se ut som henne på efterbilden. Utan att tveka mailade jag Robin som gav mig ett kost och träningsprogram som jag skulle följa. Det var tuffa veckor i början. Att ta sig till gymmet var laddat med ångest. Jag kände mig plufsig och lite bortkommen. Bålen var svag och det var tuffa övningar. Men veckorna gick och övningarna blev lättare att göra. Ryggvärken försvann och hållningen blev bättre. 

Kosten var enkel att följa och jag gillar att laga mat så för mig blev det bara kul att få att laga nya maträtter. Nu efter 6 månader med Robin som coach så har jag blivit smalare, starkare och är så glad över att jag kan klämma in mig i en storlek 38. Jag äter en kost som jag tycker om och som jag inte tröttnar på. Man kan äta god mat och samtidigt gå ner i vikt. 

Jag är så glad att jag gjorde detta, att jag valde Robin som Online PT. Jag kunde kontakta honom när som helst med alla möjliga frågor och fick ett snabbt svar. Hoppas att jag med mina bilder och min berättelse kan inspirera någon därute. Det var ju tack vare bilderna jag hoppade på denna resa.
 
Vecka 1 – Vecka 24
Vikt: 81.8 – 70.3kg
Midja: 89 – 73 cm
Höfter 116 - 102 cm

 

 
 
 

 

Bästa jag gjort i mitt liv!

Jag kan aldrig tacka Robin nog, han kom med världens bästa kostschema som passade mig perfekt. Han ändrade min kost totalt, här fanns ingen kvarg eller proteindrink kvar, vilket jag idag förstår att jag åt alldeles för mycket av. Robin la till fett i min kosthållning istället, och jag som var livrädd för fett tidigare och idag ser jag istället hur viktig del det är av kosten som kroppen behöver! 

Jag kommer att fortsätta med Robins kost upplägg så länge jag lever, det är strikt men jag kan inte beskriva med ord hur bra jag mår utav det. Robins träningsupplägg var grymt! innan spenderade jag 2-3 timmar om dagen på gymmet och nu befann jag mig där max en timme om dagen istället. Robins upplägg var super och så sjukt effektivt. I början var det givetvis en omställning för kroppen och det tog ett tag att komma in i nya träningsrutiner osv.

Robin fanns alltid där då jag hade frågor och funderingar under alla dygnets timmar, peppat och stöttat. Detta är det bästa jag gjort i mitt liv och Robin är värld alla guldstjärnor som finns. Idag är jag bekväm i mig själv och den glada tjejen är tillbaka :) Vill ni ha världens bästa hjälp tveka aldrig att kontakta Robin, han kan allt. Tack än en gång. 
 

 

Ingen hets kring kalorier!

 Efter att ha gått igenom gymnasiet med ätstörningar, och sedan flertalet gånger försökt ”banta med soppor” gav jag upp. Jag fick acceptera att jag var tjock! Får några år sen började jag träna, med fokus på att bli stark och inte med fokus på att bli smal, som det så många gånger tidigare varit. 

Efter att ha sett min mamma göra 12 veckor hos Robin förstod jag att det fanns en medelväg! Man behöver inte bli antingen smal eller stark. Just det faktum att jag insåg att man fick äta, i mina mått mätt, mycket mat, och ändå kunna gå ner i vikt var underbart! Robin gav en val på vad man ville äta, och man behövde inte hålla på och hetsa kring kalorier, eller annat som kan framkalla en massa ångest. 

Kosten har verkligen känts som a walk in the park, och Robin lyckades få till ett grymt kostschema trots att jag är vegetarian, vilket jag var lite orolig för hur det skulle mottas. Och jag har blivit SÅ mycket starkare, och fått otroligt mycket mer energi. Det känns inte som något problem att hålla den här vikten framöver, för nu vet jag hur man ska göra! Men min resa är inte klar, för jag har vågat sätta ännu högre mål! 

Jag är så otroligt tacksam för Robins hjälp och pepp, han är en otroligt förstående och empatisk PT! Jag har nya mål nu, och förmodligen kommer jag att ta hjälp av Robin igen framöver - för det är värt varenda krona!

Resulat 12 veckor
Vikt: -13,8kg
Midjas: -12 cm 
Höfter: -6 cm

 
 
 
 
 
 


 

Det är exakt såhär jag vill leva!

Jag tycker det har vart extremt kul under dessa 12 veckor, det var första gången jag körde PT Online och gick på en strikt diet, jag tyckte det var kul och kommer definitivt göra det igen! Kosten var grym och likaså träningsschemat då det var designat för att gå tappa kroppsfett och samtidigt bygga muskelmassa, det jag också la märke till är att jag tidigare ätit onödigt mycket kolhydrater.

Nu är jag motiverad mer än någonsin till att verkligen bli någonting inom fitness industrin, jag kommer fortsätta leva såhär hälsosamt och träna stenhårt då det är det som jag mår som bäst utav, jag längtar varje dag bara för att ta mig till gymmet och träna, det är en livsstil och det är exakt såhär jag vill leva!
 
Vecka 1 – Vecka 12
Vikt: 89.5 – 86.7kg
Midja: 91 – 82cm

 
 

Kan jag kan du!

Tack vare världens bästa PT och coach har jag, en sönderstressad 2 barnsmamma, som gärna sett dygnets timmar dubblas med rätt träning och kostupplägg, fått tillbaka min energi, sover bättre, jag orkar prestera både på gymmet, jobbet och hemma med barnen. På 12 veckor har Robin visat på att han verkligen bryr sig om sina PT klienter, han stöttar  och peppar när det behövs, och finns alltid tillgänglig. Han har kunskap om området så det räcker till månen och tillbaks, vilket var en av anledningarna till att jag valde honom.

Tack vare Robins upplägg och ett antal svettiga pass på gymmet där jag gav 200 % och lite till, nådde jag resultat. Kosten har Robin noga följt upp och ändrat på under tiden vilket gjort att jag inte tappat resultat och prestation. Robin hittar din balans när du själv tappar den och finns som en viktig coach genom hela perioden. Att jag betalade för att forma kroppen i starten, men att jag sedan skulle må så grymt mycket bättre är värt mer än allt. Äntligen har jag hittat min egen balans med bra mat och mycket träning! Livet är på topp just nu och jag längtar efter sommaren med mycket sol, värme och träning!

Jag tänker fortsätta kämpa mot en fit och vältränad kropp, resan har bara börjat, men jag är evigt tacksam över att Robin gav mig all sin kunskap och verktyg till att jag kan nå dit! Min absolut bästa investering för livet! Kan jag kan du!
Vecka 1 – Vecka 12
Vikt: 72.2 – 59.2kg
Midja: 76 – 59cm
Höfter: 101 – 76cm
 
 
 

Ändrat synen på min kost!

Redan när jag blev gravid visste jag vem som skulle bli min PT efter graviditeten. Robin visste jag sedan innan var engagerad och jag gillade hans sätt att tänka kring kosten. Sagt och gjort, efter graviditeten började min resa. Robin var väldigt lyhörd och skapade ett utmärkt kost- och träningsprogram för just mig och tog hänsyn till att min kropp genomgått en graviditet och förlossning och att jag ammade min son. 

Efter 3 månader och 12 kg lättare kan jag inte annat än att säga tack till Robin som gett mig detta program, stöttat mig, svarat på tusentals frågor och även gjort så jag ändrat synen på min kost och inspirerat mig till en annan kosthållning fortsättningsvis. Kan varmt rekommendera Robin som kostrådgivare och personlig tränare! Tack Robin!

Vecka 1 – Vecka 12
Vikt: 70 – 58.5kg
Midja: 85 – 70cm
Höfter: 105 – 90.5cm

 

 
 

Gav verkligen effekt!

Jag valde att kontakta Robin för att få hjälp med träningen och kosten då jag ville få ut maximalt av timmarna på gymmet. Jag hade aldrig tidigare provat som liknade ett upplagt schema varken träning och kostmässigt. Första 8 veckorna var det bulk och slit på gymmet, mycket reps och man pressade verkligen ut max av vad man kunde ge, Basövningarna som bänkpress, marklyft, knäböj och pull-ups gav verkligen effekt. Gällande kosten var inga problem, jag kunde äta mig mätt och fick i mig det jag behövde. 

De sista 8 veckorna blev det nya upplägg med fokus på deff. Det innebar även där hårdträning på gymmet, cardio och promenader och mindre mat. Efter 16 veckor kan jag summera dessa veckor ihop med Robin så är jag absolut nöjd! Resultatmässigt och kroppsmässigt fanns det såklart rum för förbättring med men det finns det en stor anledning till.

Robin fanns tillhans om jag undrade något. Allt från hur en övning går till, vad fördelen med den är, till varför eller varför inte vi äter det vi gör. Han är påläst och kör stenhårt på sin filosofi. Jag kommer absolut ta till mig av saker jag lärt mig, framförallt kosten. Det är underskattat hur stor skillnaden det gör beroende på hur och vad du äter.
 
Resultat
Startvikt: 84 kg
8 veckor: 89.5 kg
16 veckor: 81.3 kg

 

 

Så glad att jag tog kontakt med Robin!

 Ibland behöver en inse att ensam inte alltid är stark, men att man med rätt stöd kan nå hur långt som helst! Jag kontaktade Robin efter att i flera år varit missnöjd med formen, halvt uppgiven om att någonsin få bukt med min övervikt. Robins positiva inställning smittade snabbt  av sig och ett 19 veckor långt projekt inleddes. 

En kost- och träningsplan utformades efter mina mål. När jag tyckt det gått trögt har Robin gjort justeringar i kosten, och vid mindre krämpor har träningen anpassats efter det. Häftigt har det varit att se hur kroppen svarat positivt på dessa justeringar. 

Jag är så glad att jag tog kontakt med Robin. Jag har fått den uppmuntran och spark i baken jag behövde och bevisat för mig själv att det är jag som bestämmer hur jag vill må och leva. Jag har blivit vän med gym och träning, hittat en kost som passar mig och dessutom har mitt självförtroende blivit enormt mycket bättre. Så tack för all uppmuntran och för att du fått mig att se och glädjas åt mina framsteg längs vägen!

Vecka 1 – Vecka 19
Vikt: 83 - 64.4 kg
Midja: 103 - 83 cm
Höfter: 111 - 96 cm

 






 

Öppnat upp en ny värld!

Jag har alltid gillat att träna men kände att jag hade kommit till en punkt i mitt liv där jag tappat motivationen helt, både kost- och träningsmässigt. Jag behövde en spark i baken och en person som kunde motivera, inspirera och väcka tävlingsmänniskan i mig. Jag hittade Robins hemsida och när jag läste hans artiklar insåg jag att han, med sin stora kunskap, hade dom verktyg som jag krävs för att hjälpa mig nå mina mål.

Det har inte varit lätt, men efter ca 6 veckor började resultaten synas tydligt och träningen blev bara roligare och roligare i takt med att min kropp blev starkare. Jag uppskattar Robins engagemang och flexibilitet, som när jag i slutskedet av perioden drog på mig en skada justerade han snabbt nya träningsscheman.

Idag spelar siffrorna på vågen inte lika stor roll längre, mitt fokus är att ha en stark och frisk kropp. Tack vare Robins hjälp har han öppnat upp en ny värld där jag ser på träning och kost på ett helt nytt sätt. Tack Robin för allt, utan ditt stöd och coachning hade dessa resultat inte varit möjliga.

Vecka 1 – Vecka 12
Vikt: 79.6 – 68.6 kg
Midja: 80 - 67 cm
Höfter: 107cm - 92 cm

 
 
 
 
 

Starkare, snabbare och piggare!

Jag har i hela mitt vuxna liv varit den klassiska typen av latmask. En sådan som helst tar bilen till brevlådan på morgonen och som inte ens under pistolhot skulle få för sig att styrketräna, Jag blev rekommenderad av vänner att kontakta Robin, och även om jag var lite skeptisk i början så släppte det direkt vid första kontakten. 

Robin satte ihop ett kost- och träningsschema noggrant utformat efter precis mina målsättningar, min nuvarande form och mina möjligheter till träning. Jag ska inte förneka att det stundvis varit tufft, riktigt tufft, men när resultaten kom som ett expressbrev med posten så var det otroligt mycket lättare att hålla motivationen uppe än när jag som total nybörjare irrade runt på gymmet utan någon koll alls. En sak som jag verkligen uppskattar med Robin är att han tar sig tid att ge extremt pålästa och lättförståeliga svar på de miljoner frågor som dyker upp under resans gång. Det märks otroligt tydligt att han vet vad han pratar pratar om och att han på ett stöttande och positivt sätt hjälper en på vägen, utan att vara för pushande och arrogant.

På bara 12 veckor har jag blivit starkare, snabbare och piggare än någonsin. Dessutom klarade jag Toughest utan problem, medan mitt "tidigare jag" knappt hade orkat knäppa säkerhetsnålarna till nummerlappen.

Vecka 1 - vecka 12
Vikt 77.5 - 71.9 kg
Bröstkorg 94 - 98 cm
Midja 91 - 78 cm

 
 
 

Sötsuget försvann!

Behövde en spark i baken för att komma igång med träning och hjälp med kosten för att bli kvitt sockerberoende. Anlitade Robin Malmström som PT online för viktminskning. Robin som är otroligt kunnig inom området, anpassade kost- och träningsprogram efter mina mål och förutsättningar. Inledningsvis var det tufft men jag blev starkare och piggare med mer energi. Kroppen vande sig relativt snabbt med den nya kosten som har fungerat väldigt bra och sötsuget försvann.

Robin är väldigt engagerad, tillgänglig och coachande och jag är mer än nöjd med mitt resultat. Nådde mitt första mål redan efter halva tiden. Kan knappt förstå att jag gått ner 15 kg på 3 månader. Men med Robin Malmströms hjälp är det möjligt!
 
Vecka 1 - vecka 12
Vikt 72 - 59.9 kg
Midja 80 - 65 cm
Höfter 102 - 83 cm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





 
 

Effektivare än jag nånsin vågat hoppats på!

Det ända jag gjorde var o ta bort smöret på mackorna några veckor o ta trapporna ;) eller så tog jag hjälp av Robin som är den jag känner som är mest beläst inom kostvetenskap (och jag känner många) grymt bra på att lyssna efter mina önskemål jag hade och efter det skräddarsy rätt kost- och träningsupplägg. Hade jag inte festat varannan helg hade det kunnat gått dubbelt så fort så Robins hälsosamma guidning till kost/träning blev effektivare än jag nånsin vågat hoppats på. Otroligt glad efter denna tuffa period, samtidigt grymt lärorikt vad kroppen svarar på och hur stärkt immunsvaret blir.

Dag 1 - dag 79 
Startvikt 79kg - 70kg 
Midja 88cm - 70cm 
Kroppsfett 21% - 11% 

 
 

Fick mer energi!

Sockerberoende soffpotatis som var stressad och led av sömnbrist blev utmaningen för honom. Robin skräddarsydde ihop kost och träningsschema till mig. Det blev min utmaning att sedan följa detta.
 
De första veckorna var de tuffaste, dels för att kroppen skulle avvänjas från allt socker och ta till sig av den nya kosten, och jag skulle ta mig till gymmet. Många svordomar haglade över gymmet och kosten de första veckorna. Sedan började resultaten komma som var en bonus efter hårt slit som sedan gjorde det roligt att gå dit.
 
Robin fanns hela tiden där och peppade mig vilken kändes väldigt skönt. Även om både kost och träningsschema var väldigt strikt och jobbigt ibland så hade det enorma fördelar med sig. Jag slipper gömma mig i vassen i år.
 
Jag fick mer energi, sov mycket bättre och kände mig mindre stressad och sötsuget minskades. Upplägget på kosten och träningen var i helhet väldigt bra anpassat till mig. Robin har under denna period peppat mig väldigt mycket. Han har stöttat och alltid funnits där när jag behövt honom. Jag kan varmt rekommendera Robin till er, vill ni ha den bästa så ska ni anlita honom.
 
Vecka 1 - vecka 7
Vikt 65.5 - 59.5 kg
Midja 74 - 66 cm
Höfter 94 - 83 cm


 

Nådde mina mål utan problem!

Jag upplevde de två första veckorna som den största utmaningen med att avvänja kroppen från bl.a. socker och att vänja kroppen med de nya matreglerna.
 
Efter cirka två veckor märkte jag hur kroppen positivt tog till sig de nya ”reglerna” och jag kände mig piggare och kunde fokusera mer på träningen. Resterande veckor hade sina toppar och dalar men allt som allt upplevde jag min tid med Robin som PT väldigt positiv, lärorik och jag nådde mina mål utan problem.
 
6 April - 7 juli
Vikt 85kg - 71kg
Midja 87 - 66.5cm
Höfter 110cm - 92 cm
 
 
 
 

Kunde nå mina mål!

Efter att ha läst mycket av Robins artiklar och fått syn på hans meriter insåg jag att detta kunde vara en möjlighet för mig att testa på något nytt. Nämligen att anlita Robin som min egna PT online. Jag har alltid varit mycket tveksam till att överhuvudtaget anlita en PT då jag trodde kost och träning var något jag hade bra koll på. Dock så hade jag inte fått mycket resultat av mitt egna dietande så jag förstod att något var fel i vad jag gjorde. Jag behövde minska min fettprocent och lägga på mig lite muskler så jag tog chansen. 
 
När Robin hade hand om både min kost och träning så fick jag faktiskt en helt ny syn på både träningen och kosten och jag fick ständigt lära mig något nytt vid min resa. Det var en tung men rolig resa med kosten och träningen. Även fast det var väldigt påfrestande fick man ut så mycket mer utav det. Jag ångrar absolut inte att jag anlitade Robin, han la massvis med energi åt att hjälpa mig online och var alltid tillgänglig för mig. Med hjälp av allt detta kunde jag uppnå mina mål. Jag rekommenderar starkt att anlita Robin Malmström då han besitter stora kunskaper inom kost och träning.
 
Dag 1 - dag 79 
Startvikt 79kg - 70kg 
Midja 88cm - 70cm 
Kroppsfett 21% - 11% 
 
 
  
 

Tack för all din hjälp!

Efter tuffa men roliga månader kan jag inte vara mer än nöjd över min prestation hos Robin. Han har motiverat, inspirerat och framför allt pushat mig till den jag har blivit idag. Jag är långt ifrån klar, men är en bra bit på väg till mitt mål. Tack Robin för att du har stått ut med mig och all din hjälp.
 
 Januari - Juli
72kg - 59kg
 
 
 
 
 
 
 
 

Hittade glädjen i träningen!

Jag har tränat i nästan 10 år med olika resultat beroende på mitt engagemang och driv. När jag träffade Robin hade jag nått en plateau där inget verkade fungera och min motivation var bristande. Han tvinga mig att bryta gamla mönster, använda nya övningar och hitta glädjen i träningen vilket var exakt vad jag behövde för att komma tillbaka. Den sparken i baken fick mig att vilja träna effektivare och pusha mig själv under resterande vecko-passen.
 
Robins framgång ligger i att han verkligen gillar träning och gör sitt yttersta för att hjälpa dig om du visar viljan! Robin visar engagemang och kommer med nya övningar/varianter nästan varje gång, ingen tröttmössa som lever på gamla meriter. Sådant uppskattar jag och visar att man verkligen han vill utveckla sin klient!
 
 
 
 
 

Ny garderob måste inhandlas!

Då var dessa 18 veckor över och Robin har gjort det väldigt dyrt för mig då en ny garderob måste inhandlas, men det är det värt. Jag rekommenderar Robin starkt då han fanns alltid tillgänglig och svarade på de frågor man hade och han besitter ett stort kunnande. Tack än en gång Robin för all hjälp. 

13 januari - 12 juni
Startvikt 95.3kg - 80.3kg
Bröst 107cm - 99cm
Midja 104cm - 91.5cm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sömnproblem ett minne blott!

Tack för all hjälp! utöver ett bättre utseende har jag också fått en bättre balans i vardagen framförallt när de kommer till sömn. Innan jag kontakta Robin led jag av sömnbrist och sömnproblem, hade smärtor i axlar och ett kasst knä. Allt är ett minne blott. Sjukt vad förändrad kost och "rätt" träning kan göra! du har mina varmaste rekomendationer!
 
Vecka 1 - 6
Vikt 83 - 79 kg
Midja 92 - 86 cm

 

 

 

Mer taggad än någonsin!

Jag kom över Robins sida via instagram och fastnade direkt för de intressanta artiklar och den enorma kunskap Robin besitter. Han kan verkligen sin grej! Mitt personliga mål var att hitta träningsglädjen igen och få träningen att bli en del av vardagen. Jag hade en lång paus från träningen pga jobb, tid och andra faktorer vilket gjorde att jag hamna i en bubbla som jag inte kom ur. Så jag sa i princip, säg bara vad jag ska göra så gör jag det, sen körde vi.

Robin la fram en rejäl utmaning och ett upplägg som fungerade riktigt bra för mig, mycket träning men på en nivå där jag själv kan utvecklas och se resultat för varje vecka, vilket la en grund för att träningsglädjen snabbt kom tillbaka. Varje vecka visade jag bättre resultat och jag blev snabbt motiverad och mer taggad än någonsin inför varje träningspass. Att jag tom skulle börja längta till intervallträning trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle göra. Det är bara sjukt! Men det blev en form av tävling för mig själv att varje gång prestera bättre mot mitt tidigare resultat.

Upplägget med online-PT och avstämningar fungerade bättre för mig än en vanlig PT för att jag kunde träna vid den tidpunkten som jag känner mig mest fokuserad, samtidigt som jag kände mig övervakad på distans hela tiden, att varje vecka visa up sitt resultat och ha möjligheten att korrigera träningsformen om det inte är något som fungerar. För mig är det toppen. I kostväg har jag aldrig ätit så mycket mat samtidigt rasat i vikt, kosten är verkligen en stor del i detta och jag har aldrig mått bättre än vad jag gjorde under resans gång och nu.

Omställningen att bli fri från socker och mejeriprodukter är en baggis, jag tror allt handlar om inställning och vilja. Alla kan. När man väl är ur den efter nån vecka mår man bättre än någonsin, hälsan är den viktigaste investeringen. Robin är dessutom riktigt trevlig att ha som coach, all pepp och stöttning har gjort den här resan enklare än vad jag kunde föreställa mig. Tack Robin, du är grym, du har fått mig på rätt bana och längta till träning! Nu kör vi en period till och ser vad som händer. :)

Jonny

 

JUST NU - FÅ EN GRATIS ANALYS AV PT ONLINE ROBIN MALMSTRÖM - KLICKA HÄR

Till top